منو
  • سرویس های حجمی شبانه رایگان و نامحدود حجم ترافیک (GB)
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

سرویس های حجمی شبانه رایگان و نامحدود حجم ترافیک (GB)

سرویس های حجمی شبانه رایگان و نامحدود حجم ترافیک (GB): ADSL

سرویس های حجمی شبانه رایگان و نامحدود حجم ترافیک (GB)

 ADSL چیست؟                     سفارش آنلاین

در اختیار داشتن سرعت همان چیزی است که همیشه در پی آن هستیم و ADSL پاسخی است به آن ها که به سرعت نیاز دارند و دیگر از روش های دسترسی با استفاده از مودم ها و خط های تلفن به ستوه آمده اند و در پی آن هستند تا با استفاده از این راهکار با سرعت مطلوب به هدف خود برسند.

ADSL تکنولوژیِ جدیدی است که بر بستر همان کابل تلفن قدیمی عمل می کند و با نصب یک سیستم ویژه در داخل پست مخابراتی هر مرکز مخابراتی ، مشترکین تلفن آن مرکز می توانند به سادگی و بدون نیاز به هر نوع تغییری سخت افزاری و یا نرم افزاری ، از این سرویس بهره مند گردند.

 سرویس ADSL

ADSL یا خط دیجیتالی نامتقارن به نوعی ارتباط پرسرعت دیتا جهت دسترسی به اینترنت گفته می شود بدون اینكه خط تلفن مزبور مشغول شود و از سرعت مطلوبی برخوردار می باشد.
در ADSL پهنای باند خط تلفن تقسیم میشود ، یعنی Voice و Data بوسیله دستگاهی بنام Splitter مجزا میشوند ، به همین دلیل ، مشترک همزمان از تلفن (Voice) و اینترنت (Data) میتوانند استفاده کنند.

 شکل کلی شبکه ADSL ( مرکز مخابراتی - مودم ADSL - شبکه محلی کاربر )

این تکنولوژی بهترین و بیشترین سرعت را بدون نیاز به تدارک زیر ساخت های جدید ممکن ساخته است و با استفاده از سیم کشی های موجود تلفن ( بدون نیاز به اتصال دستگاه های حجیم و پیچیده ) کار مصرف کننده را بسیار راحت می سازد . برای داشتن یک اتصال ADSL در محل مصرف کننده تنها نیاز به یک مودم ADSL می باشد.

پس از برقراری ارتباط با توجه به پهنای باند دریافتی تنها هزینه ثابت خط ADSL به شکل ماهیانه دریافت می شود. در حالیکه از ارتباط ADSL استفاده می کنید ،خط تلفن شما همیشه آزاد و در دسترس خواهد بود. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه می شود و ربطی به استفاده از خط ADSL ندارد.

 مزایای استفاده از ADSL

 ارتباط پرسرعت (تا 40 برابر سرعت dialup)
ارتباط دائم و عدم قطع ارتباط
عدم شماره گیری
عدم اشغال تلفن
صرفه اقتصادی از لحاظ هزینه اینترنت وهزینه پالس مكالمه
ارتباط بین چند كاربر و انتقال اطلاعات با امنیت و كیفیت مطلوب (استفاده از شبكه VPN)
ارتباط پر سرعت جهت مصارف ویدئو و صوت و ویدئو كنفرانس
تجهیزات نصب شده جهت استفاده از سرویس ADSL:
مودم
Splitter
بمنظور جدا كردن صوت و data در طرف مشترك splitter بهره می گیرند تا data را به سمت كامپیوتر و صوت را به ( تلفن و فاكس) را به سمت تجهیزات مربوطه هدایت كند.
DSLAM

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید